Opinie

Małgorzata, nauczyciel

Profesjonalne szkolenie. Pozbawiło nas komfortu niewiedzy, pokazało kierunki pracy z głosem i zaopatrzyło w narzędzia, tj. metody ćwiczeń.

Dorota Prokopczuk, nauczyciel

Bardzo ciekawe zajęcia do wykorzystania w praktyce.

Anna, nauczyciel

Osoba prowadząca bardzo kompetentna i komunikatywna. Miła atmosfera na zajęciach. Zdobyta wiedza na temat prawidłowej emisji głosu na pewno przyda się w pracy z dziećmi i nie tylko.

Ewa, pedagog

Szkolenie na wysokim poziomie. Temat przydatny w codziennej pracy nauczyciela. Dobre przygotowanie merytoryczne osoby prowadzącej. Materiały będą pomocne w utrwalaniu i ćwiczeniach zdobytych umiejętności.

Anna Szeliga-Dyoniziak, nauczyciel

Ciekawe, fachowe szkolenie. Informacje podane zrozumiale , zachęcają do ćwiczeń. Uświadomiłam sobie swoje ograniczenia i braki. Nauczyłam się technik wspomagających emisję głosu.

Celina, nauczycielka

Prowadząca szkolenie była b.dobrze przygotowana, stworzyła odpowiednią atmosferę oraz przekazała ciekawe ćwiczenia. Nauczyłam się właściwej pracy z głosem.

Małgorzata Chromiec, nauczyciel

Szkolenie bardzo mi się podobało, zdobyłam praktyczną wiedzę, były ciekawe ćwiczenia. Pani Sylwia była bardzo dobrze przygotowana, zachęcała do współpracy swoją postawą, uśmiechem. Z reguły wycofuję się z ćwiczeń w grupie.

Marzena Felsmann, nauczycielka

Bardzo ciekawe szkolenie; trenerka przygotowana i wiedza prowadzącej na wysokim poziomie merytorycznym.

Piotr, nauczyciel

Bardzo ciekawie skonstruowany program i dobra realizacja zajęć

Jan, nuczyciel

Bardzo dobre szkolenie. Przygotowano dużo ciekawych i przydatnych ćwiczeń. Ciekawa forma szkolenia.

Joanna Kloc, nauczyciel

Szkolenie zostało przeprowadzone w fachowy sposób, informacje przekazywane były rzeczowo. Informacje teoretyczne były podane w odpowiedniej ilości. Bardzo dużo było ćwiczeń, które będą przydatne w codziennej pracy. Joanna Kloc, nauczyciel przedmiotów zawodowych (Technikum Informatyczne)

Agnieszka Nowakowska, nauczyciel

Bardzo dobre szkolenie, dużo praktycznych porad, wskazówek, jak pracować z głosem. Dzięki niemu będę bardziej efektywnie pracować z moim głosem.

Zygmunt Kawecki, nauczyciel

Szkolenie w sposób precyzyjny ujawnia błędy popełniane w codziennym kontakcie z uczniami i pracy głosem.

Honorata Pruś, nauczycielka

„Szkolenie oceniam na 6 ponieważ rzadko zdarza się ktoś tak mądry, z taką wiedzą, który umie to wszystko przekazać i 'zarazić' innych; wspaniale przeprowadzone. Zajęcia nauczyły i pokazały jak pracować głosem. Nauczyłam się jak dbać prawidłowo o siebie, swój głos, który po tym szkoleniu nabrał dźwięku i uznania u samego właściciela”.

Danuta Wróbel, pedagog

„Komunikatywność, jasność przekazu informacji, kompetencje, to cechy charakteryzujące prowadzącą. Całość szkolenia była interesująca, spójna, konsekwentnie poprowadzona prezentacja wiedzy i i praktycznego jej zastosowania. Zajęcia były konkretną odpowiedzią na nurtujące mnie pytania, które zawarłam w ankiecie wstępnej. Szkolenie oceniam jako: przydatne ze względów praktycznych, wyczerpujące, rozwijające (nowa wiedza i praktyczne wskazówki), spójne, interesujące i inspirujące.”

Elżbieta, nauczycielka

„Prowadząca szkolenie wykazała się bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym. Jej sposób prowadzenia zajęć był interesujący, czas wykorzystany bardzo efektywnie. Zdobyte wiadomości na pewno wykorzystam w swojej dalszej pracy zawodowej, gdyż dzięki praktycznym ćwiczeniom będę umiała lepiej zadbać o swój głos, aby służył mi jak najdłużej”.

Joanna Wierusińska, nauczycielka

„Szkolenie bardzo mi się podobało. Było wiele wiedzy praktycznej jak i teoretycznej, bardzo dobrze przygotowany materiał do szkolenia. Uzyskałam wiele informacji o prawidłowej emisji głosu, higienie głosu oraz odpowiednich ćwiczeniach prawidłowego oddychania.”

Lucyna Piechowicz-Błauciak, nauczyciel wychowaca

„Ogólnie – szkolenie super, świetna znajomość tematu przez wykładowcę, wspaniała postawa i sposób prowadzenia zajęć. Jestem zachwycona i myślę, że na Pani sposobie prowadzenia zajęć można się wzorować w pracy, jak również inni prowadzący szkolenia. Materiały szkoleniowe są świetne i na pewno zajrzę na polecane strony internetowe. Nauczyłam się jak poprawnie i bezpiecznie korzystać z własnego głosu. Po szkoleniu wiem, że mogę poprawić brzmienie swojego głosu i uniknąć zmęczenia w czasie mówienia. Odczułam taką nadzieję i możliwość zmiany na lepsze. Dziękuję za wszystkie porady!" Lucyna Piechowicz-Błauciak, nauczyciel wychowaca

Zdzisława Świątek, nauczycielka

„Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, z dużym pakietem praktycznych ćwiczeń. Otrzymałam praktyczny instruktaż do pracy nad własnym aparatem mowy. Dowiedziałam się, jakie popełniam błędy podczas wybrzmiewania dźwięków oraz jak pomóc sobie w sytuacjach, gdy głos odmówi posłuszeństwa.”

Halina Sak, nauczycielka

„Super. Pełen profesjonalizm. Całość szkolenia była nowością, potrzebną bardzo. Wiem, jak ćwiczyć przy problemach ze strunami i chrypką.”

Paulina Kulczakiewicz

„Interesujące, prowadzone z zaangażowaniem prze kompetentną, miłą osobę, potrafiącą zachęcić do współpracy, Dowiedziałam się wszystkiego, co chciałam wiedzieć” Paulina Kulczakiewicz

Jolanta Skrzypiec, nauczyciel

„Szkolenie bardzo dobre. Dowiedziałam się jak dbać o głos i jak go oszczędzać, nauczyłam się emisji głosu. Uważam, że takie szkolenie powinien przejść każdy młody nauczyciel.”

Izabela Kucharczyk, wychowawca

„Szkolenie prowadzone było na wysokim poziomie i było dostosowane dla każdego z osobna. Podobało mi się też, że było prowadzone w małej grupie i każdy mógł sam nabrać nowych doświadczeń i nauczyć się pracować nad swoim głosem. Znalazłam odpowiedź na nurtujące mnie pytania. Zajęcia były prowadzone w sposób przystępny dla każdego zainteresowanego. Polecam innym taki kurs".

Edyta, nauczycielka

„Podczas szkolenia zdałam sobie sprawę, że należy zwracać więcej uwagi na problemy głosu, reagować na różne zmiany związane z emisją głosu. W moim odczuciu stres to największy wróg. Nauczyłam się jak właściwie korzystać z własnego głosu. Zajęcia jak najbardziej spełniły moje oczekiwania, ponieważ były wypełnione przydatnymi treściami oraz dużą ilością ćwiczeń. Na dalszą drogę otrzymałam przydatne wskazówki i materiały. Byłam nawet zaskoczona obszernością tematu. Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Przygotowane rzetelnie, ciekawie, z możliwością korzystania w przyszłości.”

Izabella Nycz, nauczycielka

„Bardzo miła osoba, świetnie nawiązująca kontakt, profesjonalnie prowadzone zajęcia. Prowadząca w profesjonalny sposób przekazała wiedzę. Nie odczułam zmęczenia czy znużenia podczas wielu godzin szkolenia. Wiem, w jaki sposób mówić bez zmęczenia. Żałuję, że tak późno zapisałam się na tego rodzaju szkolenie. Było warto!!! Nauczyłam się poprawnie oddychać, jak dbać o głos, prawidłowo emitować głos i krzyczeć bez bólu. Wiadomości bardzo się przydadzą, myślę, że wykorzystam zdobytą wiedzę w ogromnym stopniu. Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Świetna atmosfera, profesjonalne przekazanie wiedzy. Można odczuć, że prowadząca kocha to, co robi. Serdeczne dzięki.”

Dorota Goliszewska, nauczycielka

„Zajęcia oceniam na ocenę bardzo dobą,. Wiedza przekazana została w sposób jasny i ciekawy. Ważne dla mnie było ciepło, które można odczuć od osoby prowadzącej. Podczas zajęć była atmosfera życzliwości, zrozumienia i świetnie się bawiłam. Zajęcia ciekawe, duże zaangażowanie prowadzącej, dużo ćwiczeń usprawniających narządy mowy.”

Daria, nauczycielka

„Szkolenie było bardzo potrzebne dla nauczycieli. Zajęcia zwróciły uwagę na znaczenie emisji głosu. Nauczyłam się rozpoznawania dźwięków, oddychania i ćwiczeń emisji głosu.” Daria, nauczycielka

Karolina, pedagog

„Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Wysoka kompetencja prowadzącego. W bardzo przystępny sposób podana szeroko rozbudowana wiedza. Bardzo dokładnie opisane ćwiczenia. Nauczyłam się odpowiedniej pracy głosem, będę ćwiczyć.” Karolina, pedagog

Agnieszka Samojłow, nauczycielka

„Nauczyłam się i teorii i praktyki. Myślę, że wszystko było ważne i dobrze zaprezentowane. Wszystko było bardzo fachowe. Widać było, że wykładowca ma mnóstwo do przekazania. Wszystko było usystematyzowane i dokładne. Dobrze jest, kiedy uczestnicy dostają materiały dla siebie – tak, jak tu było.” Agnieszka Samojłow, nauczycielka

Stanisława Szokal-Egid, nauczyciel j.angielskiego

„Kompetentny wykładowca, szybkie tempo, NIE było elementów przestoju. Stała się jasna gospodarka oddechem. Nauczyłam się oddychać prawidłowo, swobody i głośnego mówienia, kontrolowania głosu i dużo więcej.”

Anna Szeliga-Dyoniziak, nauczyciel

Ciekawe, fachowe szkolenie. Informacje podane zrozumiale , zachęcają do ćwiczeń. Uświadomiłam sobie swoje ograniczenia i braki. Nauczyłam się technik wspomagających emisję głosu.

Anna Łysiak, nauczycielka

"Wiadomości i umiejętności zdobyte podczas szkolenia będą bardzo przydatne, gdyż pracuję jako nauczyciel. Zajęcia spełniły moje oczekiwania, były przemyślane i precyzyjnie określały jak pracować nad emisja głosu.W programie szkolenia interesowało mnie wszystko w równym stopniu. Nauczyłam się jak ćwiczyć swój głos, jak wydobyć swoje możliwości głosowe. Podoba mi się, że otrzymałam też materiał pisemny, który pomoże mi kontynuować pracę nad emisją głosu".

Basia, nauczycielka

„Nauczyłam się przede wszystkim prawidłowego oddechu, co będzie dla mnie przydatne ponieważ jestem nauczycielem i będzie mi łatwiej prowadzić zajęcia. Warsztat trwał odpowiednio długo, materiały szkoleniowe zostały wzorowo przygotowane.”

Anna, nauczycielka

„Nauczyłam się jak poprawnie oddychać, jak wydobywać dźwięki z głębi swojego ciała, jak nie przemęczać narządu głosowego. Bardzo przyda się to w mojej pracy. Bardzo fajne i wyczerpująco przeprowadzone ćwiczenia. Oczekiwałam kursu nie tylko teoretycznego, ale takiego, aby mi pokazano jak ćwiczyć głos i wykorzystywać to w praktyce i tak kurs został przeprowadzony”

Renata, nauczycielka

„Nauczyłam się prawidłowego oddechu niezbędnego do emisji odciążającej głos, Wiadomości te będę w dużym stopniu przydatne w mojej pracy. Prowadząca wykazała się dużą wiedzą i zaangażowaniem w jej wyłożenie. Jej przygotowanie i prowadzenie zajęć oceniam celująco.”

Ola, nauczycielka

„Nauczyłam się, jak mówić, by nie „zużywać” głosu, jak prawidłowo oddychać w trakcie mówienia, jak w naturalny sposób wspomagać siłę głosu, jakie można stosować ćwiczenia rozluźniające organizm, kształtujące właściwą artykulację. Zdobyte wiadomości z pewnością będą przydatne w mojej pracy, gdyż głos jest w tej pracy podstawowym narzędziem. Dowiedziałam się wielu istotnych rzeczy. Wiem, że pracując nad sobą i swoim ciałem mogę sprawić, że mój głos będzie mocny, a aparat mowy zdrowy. Bardzo rozległa wiedza i umiejętne jej wykorzystanie przez prowadzącą; doskonały kontakt z uczestnikami zajęć. Interesujące warsztaty.”

Monika, nauczycielka

Nauczyłam się technik mówienia i wysyłania głosu na dalszą odległość, ćwiczeń relaksacyjnych i prawidłowego oddychania. Zdobyte wiadomości będę przydatne, ponieważ jestem nauczycielem. Postaram się wykorzystać je każdego dnia. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak duży potencjał mam w sobie, jeśli chodzi o głos - brakowało mi znajomości techniki.”

Edyta, nauczycielka

„Zajęcia były bardzo urozmaicone, dzięki czemu ujawniły się złe nawyki i błędy popełniane podczas mówienia. Nauczyłam się odpowiednich technik oddychania, postawy podczas mówienia.Zdobyte wiadomości wpłyną znacząco na komfort i higienę mówienia, która jest podstawą wykonywanego przeze mnie zawodu. Materiały przygotowane odpowiednio, pozwalają na utrwalenie odpowiednich umiejętności i wiadomości oraz samodzielne ćwiczenia.”.

Krzysztof Jermakowicz, nauczyciel

„Nauczyłem się jak pracować nad własnym głosem, jak mówić bez wysiłku i zmęczenia, jak wykorzystać walory głosu w pracy. Będę wykorzystywał zdobyte umiejętności w codziennej pracy oraz będę ćwiczył korzystając z podręcznika. Wiem, jak przygotować swój głos do pracy.”

Urszula, nauczycielka

„Uświadomiłam sobie, jak ważna jest praca nad swoim głosem. Wiem, że stosując pewne techniki można poprawić swój głos. Dowiedziałam się, jak radzić sobie z wpływem stresu na swój głos, jak wykorzystać naturalne możliwości swojego głosu. Myślę, że będę teraz w sposób świadomy i kontrolowany używać swojego głosu. Zajęcia były ciekawe i praktyczne. Myślę, że zajęcia były dobrze zorganizowane, było dużo ćwiczeń praktycznych i teorii w sam raz.”

Monika B., nauczycielka

„Nauczyłam się prawidłowego oddychania podczas mówienia i ćwiczeń relaksacyjnych dla zmęczonego aparatu głosowego. Zdobyte wiadomości będą na pewno przydatne w bardzo dużym stopniu. Zdobyte umiejętności będę wykorzystywać w pracy i po pracy, by zregenerować aparat mowy. Uświadomiłam sobie wiele możliwości związanych z oddychaniem i mówieniem. Było bardzo dużo ćwiczeń praktycznych, dzięki którym łatwiej będzie zapamiętać metody i techniki prawidłowego mówienia.

Alicja, lektorka

„Nauczyłam się, jak mówić, by nie 'zużywać' głosu, jak prawidłowo oddychać w trakcie mówienia i jak w naturalny sposób wspomagać siłę głosu. Nauczyłam się jakie można stosować ćwiczenia rozluźniające oraz poznałam ćwiczenia kształtujące właściwą artykulację. Te umiejętności przydadzą się w mojej pracy, gdyż głos jej w niej podstawowym narzędziem. Dowiedziałam się wielu istotnych rzeczy i wiem, że pracując nad sobą i swoim ciałem mogę sprawić, że mój głos będzie mocny, a aparat głosowy zdrowy. Prowadząca ma bardzo rozległą wiedzę i umiejętnie ją wykorzystuje. Ma doskonały kontaktach z uczestnikami zajęć.”

Ewa, nauczyciel bibliotekarz

„Dowiedziałam się, jak ważne jest odpowiednie oddychanie w procesie mowy, poznałam zasady dobrego oddechu. Wiem, jak ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu. Wiem, jak radzić sobie z wpływem stresu na głos, jak mówić bez wysiłku. Poznałam ćwiczenia, które pomogą mi w lepszym wykorzystaniu, ale również dbaniu o dobrą kondycję mojego głosu.Myślę, że zdobyte wiadomości będę wykorzystywała w przygotowaniu się do zajęć, niektóre ćwiczenia wykorzystam również w pracy z własnymi dziećmi, aby poprawić ich emisję głosu. Bardzo mi się przydadzą te nowe umiejętności. Jestem usatysfakcjonowana. Dowiedziałam się bardzo dużo o zasadach jakimi należy się kierować, jeśli chcemy zachować jak najlepszy głos i to jak najdłużej. Otrzymane materiały na pewno wykorzystam w przyszłości.Prowadząca posiada dużą wiedzę, umie ją przekazać i zainteresować uczestników kursu; wyczerpująco odpowiada na zadawane pytania. Zajęcia przebiegały w miłej atmosferze. Dzień warsztatów minął bardzo szybko, pozostała chęć kontynuowania ćwiczeń.Program był super.”

Iwona, nauczycielka wychowania fizycznego

„Zajęcia były bardzo interesujące. Dużo się nauczyłam praktycznie. Po zajęciach byłam zrelaksowana i miałam super humor. Było przesympatycznie. Dawno nie byłam na tak ciekawym kursie. Zajęcia prowadzone było ciekawie, czas się nie dłużył. Było super!!!Chcę jeszcze!!!”

Justyna Owczarska, nauczycielka j. angielskiego

„Nauczyłam się, że w emisji głosu nie ważny jest tylko głos/gardło/krtań, ale CAŁE ciało! Artykulacja! Postawa! Rewelacja! Dowiedziałam się, co zmienić, by mówić swobodniej – a tego oczekiwałam. Mam nadzieję na powtórki :-)”

Małgorzata Paster, nauczycielka

„Szkolenie było prowadzone na wysokim poziomie merytorycznym. Bardzo praktyczne rady, przyjemna i sympatyczna atmosfera. Profesjonalność osoby prowadzącej. Bardzo podobała mi się indywidualność większości ćwiczeń (ćwiczyłam indywidualnie i zaraz miałam korygowane błędy). Zajęcia spełniły moje oczekiwania w pełnym tego słowa znaczeniu. Dostałam praktyczną wiedzę do wykorzystania.”.

Iwona Kwiatuszyńska, nauczycielka

„Prowadząca szkolenie p. Sylwia jest osobą ciepłą, dyskretną. Zaaranżowała miłą atmosferę podczas której czułam się bezpiecznie. Dowiedziałam się bardzo wiele o sposobie operowania głosem. Dało się zauważyć kompetencję p. Sylwii. Potrafiła odpowiedzieć na każde pytanie. Wiele się nauczyłam. Szkoda, że zajęcia nie trwają 2 tygodnie. Potrzebna mi praktyka pod okiem fachowca.”

Ewa Ułamek, wychowawca świetlicy

„Wykładowca kompetentny, sympatyczny, pomocny. Nauczyłam się rozluźniania, ciekawych ćwiczeń pomagających wyraźnie i efektywnie mówić. Zajęcia były prowadzone bardzo solidnie. Tematy poruszane dotyczyły naszej codziennej pracy. Szkolenie troszkę za długo na raz (może 3 spotkania były lepsze). Ogólnie bardzo dobre.”

Warsztaty i szkolenia dla nauczycieli

Podstawy dla pracujących głosem w szkole

Głos to podstawowe narzędzie pracy nauczyciela. Zawód to niełatwy, a intensywne mówienie, przez wiele lat, bez odpowiedniego przygotowania lub treningu, może zakończyć się zniszczeniem a nawet utratą głosu. Możesz temu zapobiec poprzez opanowanie zasad prawidłowej emisji głosu. Nigdy nie jest za późno, by zadbać o głos, pożegnać problemy z głosem i zapobiec jego schorzeniom...

Szczegóły
  • 1 lub 2 dni
  • Grupa do 10 osób